Friday, May 20, 2011

aku masih disini

assalamualaikum !

 *perrrhh, title tak nak kalah !

hai, rindu aku ? haha *pakcik hensem sila simbah aku ngn asid* rindu kot nak ketakketuk keyboard nie. kesian belog aku, dah macam anaktiri ha! almaklum la, aku kan student. paham-paham je lah. jangan korang ingat aku nie merajuk tak nak updated belog sebab khairul fahmi dah bertunang pulak*tetibe* aku ingatkan nak pecah rekod tak nak updated belog sampai sebulan, tapi tak sampai hati pulak. yelah, nanti ade pulak yang demam kurakura sebab rindu kat aku!*sumpahperasan*

oke, aku still dalam mood exam, tapi sempat gak lepas gian updated belog. minggu depan baru abis exam pertengahan tahun and pastu boleh CCUUTTTTTTIIIII !!! amboii! kemain excited anak makcik shaadah nie! yelah, mne  nak jumpa cuti panjang kalau dah masuk form 3 nie. aku dengar desasdesus mengatakan yang cuti nanti kitorang ade kelas! grrrr, mmg menguji keimanan aku betul lah! asyik belajarbelajarbelajarbelajar!*hello! kau lupe ke yang kau nak PMR tahun nie??*

huh ! yup PMR ! tu je lah yang menggangu kepala otak aku sekarang. bila nak tidur teringat PMR sampai ter mimpi-mimpi, bila nak makan teringat PMR, la nak mandi pon teringat PMR!*hammboih! nampak bebeno awok membhohong !* mane taknye, PMR bulan 10 kot! kome ingat sekarang bulan januari tahun 2010 ke?? huuuuaaaaaa!! sekarang nie dah bulan mei tahun 2011 lah!*say hi tu putri yang birthday dia hari nie* tinggal lima bulan je lagi. PMR pulak tergolek pada tanggal 4 october! haiisshh! takde lagi awal ke??

korang mesti bosan kan dengar aku mengadu domba pasal nk exam. yelah, lepas nie last aku citer pasal exam!*tapi aku x janji, lalalaalaalalaa~*

saya pelajar sekolah menengah kebangsaan undang rembau!*nak jugakk capap sekolah!!*
nah, sekeping gambar untuk ditatap kalau rindu! ya Allah!! kenapa lah aku perasan sangat nie! *nie mesti sebab aku dah terjangkit virus perasan si cibun !* hahaa.

dah2, byebye. aku nak pegi CUBA untuk siapkan folio sejarah and geografi ni..


 이 항목을 읽어 주셔서 감사합니다 !!! 
*kalau tak paham, pegi mintak tolong pakcik google yang kachak tuu!

1 comment:

pu3khaleeda said...

sayang kau thirah ! good luck exam !