Thursday, July 21, 2011

Menghitung hari

assalamualaikum!!

hey world!. sekarang dah menunjukkan 12.05 pagi. aku mengambil peluang keemasan nie untuk mengupdated blog ketika kakakkakakku sedang sibuk layan cerita Anissa kat tonton.my sebab tadi tak diberi peluang tengok tv sebab abah dah menongok kat depan tv tu sambil tengok bola *malaysia kalah dengan chelsea*. huh. saat berganti saat, minit berganti minit, jam berganti jam, hari berganti hari, minggu berganti minggu. banyak perkara penting yang bakal berlaku. ada yang indah MUNGKIN. ada yang sedih, MUNGKIN. andai diri ini punyai kuasa untuk memberhentikan masa. tapi apakan daya itu hanya khayalan saja. terasa sekejap je masa berlalu. sekejap je dah nak masuk bulan Ramadhan.#nasibbaikpuasadahhabisganti. sekejap je dah nak 15 tahun. sekejap je PMR nak datang. perasaan hati berkecamuk. sekejap rasa nak marah orang, kejap rasa nak meraung, kejap kang dah meleleh air mata, kejap kang dah rasa nak bunuh orang #oke,tipu! teruk jugak ye debaran orang yang nak menghadapi sesuatu yang besar ni. minggu depan ada exam, lepas tu penilaian KRK, after tu ada percubaan PMR lepas tu ada PMR. #aku pun tak ingat berapa banyak exam lhaaa#haaa. lepas nie jangan lah korang duk bertanya kemana kah aku menghilang. dah tahu kan jawapan nya? jadi, harapnya agar korang still akan jenguk blog aku sambil kunyah makanan ke teguk air ke, sambil tu klik lah heartbeat tu sekali :) dah, jom beradu !

lepas abis semua nie bukan setakat daun yang aku baling ! tunggu!!!


bye, #jgn rindu aku taw ;p
THANKS FOR READING THIS ENTRY !!!

No comments: