Thursday, May 24, 2012

beri aku waktu....

assalamualaikum!!

hye world. how's life? hamboih trah, kemain kan title. taknak kalah. hiwhiw. terasa lama gila tak updated entry baru. as usual lah kann, ayat cliche aku ---> busy. eyh, tapi kali ini bukan sekadar ayat cliche ea, but kali ni memang super duper busy. haha. why? for the last three week i was seat on examination. 23 paper selesai dijawab dan alhamdulillah akhirnya peperiksaan dah tamat. tamat lah sangatkan? padahal baru midyear punya exam. bagai nak gila menjawab exam. rasa macam tiga minggu tu memang minggu yang takde life. brrr~ kay, enough trah. merungut macam hape entah. padahal diri sendiri yang cari bala. boleh pulak malam nak exam baru terhegeh-hegeh study kan? serve you right :p

banyak sangat cerita nak share tapi biarlah aku membalas dendam menghabiskan saki baki sekolah sebelum cuti sekolah bermula! yeahhh. diulang, CUTI SEKOLAH bermula. bagi kanak-kanak riang yang merupakan pelajar sekolah, perkataan tu lah yang paling kami suka. hiwhiw. mana taknya, exam baru habis lepas tu nak cuti sekolah pulak. haha. dengan ini aku mengumumkan bahawa aku akan bercuti tanpa homeworks yang menggunung. ohh, what a heaven words to say.cuma, homeworks yang bertangguh lama tu je lah yang kena siapkan. aku harap sangat yang cuti kali ini berguna untuk aku. harap sangat yang aku tak membuang masa macam tu aja.
sorry, ini entry warm up ajee. berikan aku waktu untuk kembalikan nafsu berblogging aku ea.


if I was your girlfriend :')



kbye, 
THANKS FOR READING THIS ENTRY!!



seriously, terkesima sekejap tengok kau tadi <3

No comments: