Sunday, December 26, 2010

dating dengan family

assalamualaikum..
..... (masih dalam mood mencari idea untuk mengarang entry !!).............

hai semua!!*kelihatan trah dlm mood yg happy* hehe. semalam aku pegi kenduri kawin..almaklum la,, cuti2 nie mmg banyak org yang miangmiangkeladi nak kawin! kenduri kawin anak kawan abah. plan yang sebenar lepas pegi kenduri tu, siblings nak pegi tengok wayang.tapi bile angah google tengok2 citer yang kitorang nak tengok tu pukul 5. mak uihh. takpelah.. lepas dah pegi kenduri tu, time nak naik kereta, tetibe bangteh kate "jom kite p main bowling la.. kat mahkota prade, ajak la mak ngan abah skali" aku pon cakap la "awat jauh na?? pi la yg dekat je" (kami bukan org utara ye, kami pure negeri sembilan!) bangteh kate "la, nnti bole la jejalan skali" jadik, alang pon tanye la kat abah. abah suruh balik rumah, sembahyang and tukar baju dulu *giler ko nak pegi main bowling pakai baju kurung??*

sampai rumah, kitorang tukar baju, rest kejap(sempat tengok industan =.=) pastu gerak. sampai kat tol air keruh, perhhh! jam! abah kate"ish, kalu macam nie mmg tak dpt la nak sampai mahkota prade nie" pastu mak kol kakde, kate yang same ade nk patah balik or nk pegi mane2.(kami naik dua kereta yng berasingan.) kakde kate suke aty la..dalam 20 minit tu, kakde kol kate yang kat MITC ade bowling centre. so kitorang pun pegi sane..

nie lah tempat nye..

kitorang just main satu frame je sbb dah nak maghrib..

mak, abah, ina and aku satu group..
along, angah, alang, bangteh, kakde satu group..

oh, nie time baru nk start game.*kelihatan abah telah mendahului*

nie dah suku game.*kelihatan bangteh telah mendahului*

mmg bukan family aku lah, kalu tak asyik bergmbar.. mmg ledih bnyak snappinglah dari main bowling. jadik nie la serba sedikit gmbar yang ade.. enjoy!

alololololol.. comey nyer!!!! parents sape la nih!*tengok anak lah ;p
choop2,, korang nmpak tak mcm ade tompok hitam kat dahi aku??*sila klik untuk tumbesaran* ha! itu la dinamekan cop mohor. nak taw mne ake dpt?? alkisah bermula mse aku ngah goreng kropok lekor.. untuk minum petang..first round goreng,oke je. tapi time second round goreng,, kakde dtg and time tulah tetibe kropok lekor tu MELETOP and terpercik kat muke and jari aku! pergghh! mmg terbaik dari kuali panas wookk! aku rse mcm beruk dlm hutan pulak sebab terkinja kinja kesakitan :'( jadik mmg muke aku da bnyak cop2 kne minyak panas :'( nasib baik along sedekah kan bio oil untuk aku! thanks along. syyyggg ko! 

_________(berbalik pada cerita asal)_________________________

with alang..
with along

with along and kakude..
with bangteh..
abah strike ~!
mak..
along
angah
alang
bangteh
kakude
ira
ina
habiss~~ gmbar yg lain bole check out facebook :)

balik tu kitorang singgah dinner kat Alai. mkn seafood. semua org mkn mcm sepuluh tahun tak mkn.. hehe. mmg dasyat.smpai berfeluh-feluh. balik tuh semua ferut ketat!! haha!

.......

purple note : malaysia dah gol!! 3-0.. go malaysia, go!!!!*kelihatan excited disitu*


No comments: