Friday, April 8, 2011

keJEALOUSan melanda (!)

assalamualaikum!!

hari nie aku cube untuk meng-short-kan entry nie walaupon sebenarnye belom tulis apeape dah nak short kan? *ape yg aku merepek meraban nie??

oke, hari tu, pegi sekolah menengah sains rembau atau name manje geligeli nya, SEMESRA. *rakyat semesra sila bangga aku promote skola korang ", * sebab aku pegi situ? sebab aku pergi program motivasi yang dijalankan kat sana. semua sekolah seluruh daerah rembau telah menyertai program tersebut. oke, bila kitorang masuk je skola tu, perasaan jeles mula melanda! sebab ape? sebab nye, entah lah! tetiba je terasa nak skola kat situ. aku, hana ngan syura memang mengelintin lha menahan kejelesan yang melanda! haha.
tapi agak sentap jugak lha sebab naik kematu pinggul kami sebab duduk lamo bebeno kat dalam dewan tuu. mule2 bosan sikit, pastu nangesnanges, pastu gelakgelak macam orang yang tak pernah gelak. lepas tu dah tak terdaya nak gelak. memang sengal !

daripada korang pening bace ayat aku yang berbelit belit macam ular terbelit, jom layan gambar!

oke,  inilah semesra. *sila klik untuk tumbesaran sihat*

ramai x??
nie, Cr Hushim.. kalu korang suke dengar motivasi pagi kat tv3 mesti korang kenal dia. *dia lha yang menyebabkan airmata mahal kami jatuh =.=
oke, nk pi makan!
antara jejaka(s) terhebad uress!
oke, promote kawan skolah agama dulu.. from left: suria hana, athirah, sabrina!
menggila sementara tunggu penceramah kedua :)
nie lah penceramah yang bagi kitorang gelak sampai berbelit usus! *oke, bab berbelit usus tu mmg tipu =.=*
mcm biasa, kalu program yang melibatkan sekolah daerah rembau, memang tak sah kalu x de program jejak kasih.. yelah. dulu time skola rendah kesat hingus same2 selekeh sama2. bila jumpa balik, dah segan ta taw nak citer ape..

THANKS FOR READING THIS ENTRY !!!

terbukudihati: bila hati kata cinta ,mulut menafikan ,tetapi pergerakan dan percakapan seseorang itu     merungkai segala nya . <3 *curik ayat nie dari nisa syyyg! thanks buatkan story pasal aku!! meh sini pipi nak muahmuahmuah 100 kali!














3 comments:

niesa afrina said...

dey hunny . cium kau 200 kali jugak boleh , haha ! anything for u dear . eh , ayat tu ? amik lha ,. tuk kau jugak .

"Hari ini aku telah jatuh cinta
Tak kan mampu aku menyangkalnya
Jatuh cinta kepadamu
Sosok yang sering menjengkelkan aku"

nak translate kan tak ?

nur athirah said...

heee~ lirik tttuuu,x paham lha!* sangat!

akutetapaku.com said...

singgah bc n3 d sini...

singgah2 la disini

http://akutetapaku85.blogspot.com/