Thursday, May 26, 2011

jangan pernah berubah..

assalamualaikum...

kadang-kadang tuhan sembunyikan matahari, dia datangkan ribut dan petir.. kite menangis sambil tertanya tanya, kemana hilangnya matahari.. rupa-rupanya Dia nak bagi kita pelangi..


hye guys.. how about your day? okey?


exam aku dah selesai pada hari khamis lepas ! yeah ! itu yang paling mengembirakan~ dan esokk, kitee da start cuutii! yeeeppyy! tapi aku still kena pegi sekolah jugak sebab ade kelas tambahan. takpelah. demi kejayaan aku kan? aku redha..


bila aku duduk sorang sorang teringat pulak ape yang jadi minggu nie #berkumandang lagu luahan hati. best ! satu perasaan yang dah lama aku tak rasa. biar aku perkenalkan dulu watak yang berjaya buat aku seronok pada minggu nie :)






meet niesa afrina <3
meet eika syafika <3
meet jun aina <3 

weee~ itu lah mereka. mereka yang menemani diri ini. mereka ini bestie aku. oh, bukan mereka sahaja.. ramai lagi. tapi ini je yang ada pada minggu ini. kenapa? kerana merekamereka yang lain berhijrah sebentar ke dunia seni. #ayat merapu. 

mereka yang diatas telah menceriakan hariku walaupun minggu ini minggu exam. haha. tiap2 sebelum exam kita akan kumpul satu meja dan baca buku kan?. bukan baca buku sahaja, tetapi diselitkan sekali dengan drama sebabak dari pasangan sejoli kelas itu*yang baju purple tuu dan scandle beliau*, gurau senda mereka, gosip gosap mereka, nyanyi nyanyian mereka. haha. memang terbaik. tak sedar langsung kejap lagi ada exam yang bakal membunuh kami kalau result teruk.. bila takde exam, kami buat folio geografi sama sama. alhamdulillah sudah selamat masuk dalam kotak IK yellow paper cikgu Lee.*meh sini pipi nak muahmuahmuah kamu yang tolong saya siapkan folio* 

disebabkan kami ditinggalkan oleh artis-artis kelas kami, kami jadi rapat. maksud rapat disini ialah semua benda dilakukan bersama. yelah. da tinggal berapa orang je kat kelas. mana lah kami tak makin rapat. baru dapat mendalami apa yang tersirat dihati mereka berempat. masingmasing ada cerita tersendiri. haha. tergelak sendiri bila diingat kembali..

bila cikgu takde pulak, semua pakat buat karaoke. memang sengal ! tetiba pulak boleh keluar lagu doa taubat. hamik kau ! terkesima seminit ! lepas tu terus berzikir je. bukan tu je. boleh pulak keluar cerita pasal kahwin. siap ade statement mengatakan kalau sapa kawin dulu dia gatai ! siap bertanye pelamin idaman nanti nak warna ape, kawin kat mane. ini semua kes kesengalan melanda ! heeeee~ seronok !

bila rehat pulak, kita minum susu ! ade minum susu coklat, susu pink, susu jamban milo, air kencing epal. semua itu akan jadi kenangan. seronok !

bila nak pergi jumpa cikgu pulak, habis semua pergi tanpa ada rasa gentar kalau-kalau terjumpa pengetua...haha. cikgu asiah pulak sampai naik muak sebab asyik nampak muka kitorang aje. hahaha.#cikgu, kita ada jodohkan?? seronok !

niesa, pu3, jun, eika. you're really made my week so awesome ! aku promise takkan lupa ape yang jadi. buku chipmunk tu pon akan jadi kenangan terindah ! weeee~~


p/s  :  i love you more then i did before <3 !

THANKS FOR READING MY ENTRY!!









6 comments:

niesa afrina said...

sayanggggggggggggggggg awak !
dan dia jugak <3

Nursyafika said...

saya sayang awak sampai bile bile ingat toe ! sape kawin dulu siap dye :)

nur athirah said...

eika: haha, saya sayang awak sampai mati taw!

niesa: sayaanggggg awk jugak ! dan dia juga? say pun nak sayang dia juga lha.. haha

niesa afrina said...

haip . xboleyh . kan eika ? haha

pu3khaleeda said...

minggu ni mmg best ! korang terbaikk !

nur athirah said...

niesa : mne adil. haha

pu3 : yeah !!