Wednesday, December 28, 2011

itu ini begitu begini ~

assalamualaikum!!

#now playing : itu in begitu begini-mirwana feat altimet

hye there. sila marah trah rahim sebab dia tak tepati janji. kengkonon nak updated blog esok (selepas entry terdahulu), nak compilekan entry pasal pi jalan-jalan lah tapi habukk pun tarakkk. pastukannn, nanti mesti dia akan kasi alasan yang kengkonon taknak updated blog sebab nak menyendiri sebab result baru lepas keluar pastu tak dapat straight A's.. dia dapat 7A 1B je. B dia geografi. padan muka, tak pasal-pasal kena perli dengan abang ngan akak-akak dia suruh hafal peta dunia. haha. tacink dengan laman social lha kengkonon nye. padahal......... lepas je dapat result, duduk dalam bilik, nanges-nanges, jawab telefon orang tanya result berapa, terus dia online facebook. tak aci sungguh. blogspot tak sentuh pun. blogwalking pun malas. marah diaaaaaaaaaa. HAHHA.
#nie trah rahim versi nakal. dia dengki ngan aku tu. hha. abaikan dia.

so, hye there. what's up? hehe. sorry lha sebab aku tak updated blog haritu. aku admit lah, ntah kenapa sejak dua menjak lepas result keluar nie aku jadi malas nak updated blog. bukan setakat updated, nak blogwalking pun jauh sekali. haha. oke. sila salah kan anwarhadi sebab dah postkan lagu itu ini begitu begini kat page dia sampaikan aku tak habis-habis nak dengar lagu tu. siap letak title entry pun tajuk lagu tu. hehe.

ok, masa haritu, ntah aku malas nak tulis haribulan.. hikhik aku, mak and ina ikut abah pergi mesyuarat. kemain jauh sekali mesyuart nye. tu, kat lanjut pahang nun. haha. kat sana best oii. ade ombak, ade swimming pool besar, ade biskal, macam-macam adeee.

gambar abah takde, abah malu-2 nak snap. hikhik

swimming :)

kengkonon photoshoot ;p

cycling, jogging, and snapping ;)

subhanallah, the view :')


act, lepas pergi pahang nie, aku ade pergi undang luak rembau punya family day pada 21-22. tapi malangnya, disebabkan esok dah nak amik result (22) aku dah takdo mood nak bergambar bagai. disebabkan butterflies yg banyak giler dalam perut masa tuh. so, gambar tak banyak dan aku malas nak upload. kihkih. aku ada rakam dato' undang nyanyi oii. bukan setakat satu tapi dua lagu dia nyanyi walaupun time tu dia tak sihat. hehe. sampai sini je lha. result aku si trah versi nakal tu dah announce kann? haha. tu je yang aku termampu dapat. alhamdulillah, aku bersyukur. terima kasih Allah :)


bye, 
THANKS FOR READING THIS ENTRY!!



budak perasan comel,

No comments: