Tuesday, December 20, 2011

pijama party ♥

assalamualaikum!!

hye there, how's life? rindu aku tak *panggg* hehhee. sebenarnya aku nak post entry pasal aku pergi feeling ombak rindu dekat pantai.. tapi nanti entry tu aku compile kan dengan activiti hari esok lha ea. esok ade ape? ha, nnti aku cerita. bolehh kann?  oke, back to the title. semalam aku telah mengadakan pijama party. hoi trah, tak payah nak ber'pijama party' bagai lhaa. hikhik. act, aku ajak nurul tido rumah aku je. petang tu dalam pukul 2 lebih dia datang. then, kitorang borak tak hinggat. petang tu pulak aku pun ajak lah dia pergi beli pisang goreng kat depan rumah tu. kitorang borak-borak lagi. on the way sampai gerai tu kena lalu our best friend's house. pastu tah macam mana kitorang boleh singgah pulak rumah dia. lepas chil-chill dalam rumah dia, aku pun ajak lah dia tido rumah aku.

Allah dah atur semuanya. alkisahnya nak beli pisang goreng tapi tiba-tiba terangkut sekali nazuha bawa balik rumah. hikhik. bila sampai rumah, bermula lah aktiviti seorang perempuan. hahaa. kitorang have a veryyy long conversation okayy. macam-macam cerita yang kitorang share. dari zaman tok kaduk sampai lah dah besar panjang nie :') malam nya pulak lepas makan kitorang terus masuk bilik. bentang tilam, solat, lepas tu masing-masing meyiarap depan lappy nak layan movie. 

lepas layan movie, masing-masing pakat taknak tidur. kononnya nak pillow talk sambil dengar background song lha. last-last dak nurul dengan nazuha nie pergi 'pillow talk' dengan pakwe masing-masing. aku pun macam ==' sabar jelahh. lepas diorang ber'pillow talk' dengan pakwe masing-masing kitorang pun tengok jam. alahh, baru pukul 2. kitorang decide nak tengok lagi satu movie, tapi takde subtitle lah pulak. last-last layan Spontan yang tah sapa yang download dalam lappy tu tah. sampai pukul 3, aku surrender. mana taknye, esok nak masak bagai lha. perlukan tidur yang cukup. hahaha, dak dua orang tu melayan komik sampai 3.40. last-last semua berdengkur sampai pagi :)

nurul, nazuha #nie zaman tok kaduk nie, sekarang semua dah besar panjang :')
babes, thanks sebab sudi tidur rumah aku, share cerita dengan aku, masak-masak dengan aku, layan movie sampai pagi dengan aku, memekak-mekak dengan aku, gelak-gelak tak hinggat dengan aku. And the most important thanks sebab masih berkawan dengan aku dan ingat dekat aku :'D



bye, 
THANKS FOR READING THIS ENTRY !




p/s: hohohohoiiiiiiiii, result keluar esok punya esok lhaaa.
 jantung aku dah dupdapdupdapdupdapdupdap dah nie,
ya Allah, kau berilah yang terbaik untuk ku :')



   
saya sayang kawan saya,

No comments: