Tuesday, February 1, 2011

imratul najwa latif :)

assalamualaikum..

heee. mesti korang pelikan sebab aku updated hari nie. hehe. yelah, selalu nye akulah paling heboh kata yang aku nie busy, takde mase nk updated blog. ahaa, sila abaikan apa yang telah aku katakan. itu dusta semata-mata. tengok time la. ade masa aku updated la. tapi mmg tak boleh selalu. *aku rase mcm dah lari tajuk je*

berbalik pada tajuk sebenar. siapakah imratul najwa latif?? juara kamilah bintang ke?? artist ke?? atau, jiran sebelah aku?? ahaaa.. semua tu BUKAN! dia hanyalah seorang pelajar sekolah yang suka mengupload video cover nyanyian nya sambil main gitar. aku suke :) best! mmg la bagi org lain dia tu biase2 je, tapi dia punya viewer kat youtube tu berpuluh ribu. kau ade? aha. aku mmg x de lah! bnyak jugak lah lagu yang aku suke dengar dia main. najwalatif. pegilah korang tengok sendiri. tapi aku mmg respect la kat ayah dia. Ayah percaya yang muzik ni dapat menggerakkan otak kiri  dan kanan dan membantu kepada sistem pembelajaran. nie salah satu ayat yang aku amik dari belog dia. aku pon tabik la kat dia. siap bole buat lagu sendiri. dahlah cantek, pandai pulak tu. heee. kenapa aku pulak yang over nie? haha.


comel kan dia? 

lawa kan dia?


hee. korang nilai lah sendiri. aku just nak share ape yang aku suke je. anyway this entry just for fun :)




p/s: THANKS FOR READING!


2 comments:

pu3khaleeda said...

ok,, die sgt chomel and talented.. omjayyy!!!

nur athirah said...

yeah!