Sunday, October 23, 2011

Majlis makan malam amal :)

assalamualaikum!!

hye world.. semalam (22.10) sekolah rendah aku iaitu Sekolah Rendah Kebangsaan Undang Rembau ada buat majlis makan malam amal. dah sah-2 mak aku gpk kat situ kan, memang kena pegi lha. fyi, makanan yang disajikan kat sana adalah dari Restoran Rebung. alah, restoran chef ismail dengan Sheikh Muzaffar lhaa. makanan dia taklah sedap sangat. entahlah. aku rasa mak aku masak lagi sedap kot.



aku rasa tak nikmat sangat lha food diorang. rasa macam makanan tu lalu je kat esophagus. sampaikan persembahan kat depan tu lebih attract daripada makanan. aku pulak lebih rela jadik photographer walaupun yang lain-2 tengah sibuk melantak..tapi pelik pulak aku, walaupun aku yang jadi photoG, gambar aku tetap banyak. ngeeee. mana taknya, sekali aku snap gambar akak aku, 10 kali aku suruh dia snap gambar aku balik #toink!

tapi, tapi, tapi. walaupun makanannya taklah setanding mak aku masak *mak, ira puji mak niee* persembahannya boleh layan lhaa. walaupun budak-2 sekolah je yang entertain kitorang, tapi serius terhibur. lagi-2 kitorang duduk memang betul-2 depan pentas. memang siyookk lhaa.

so, dah ready nak scroll gambar-2? jom!!

alololo, comelnyee. parents sape lah nie ;)

my outfit :)

from left: nur adlina, nur afiqah, nur ain, nur anis. eh, nur ainaa dan muhd afiq tidak hadir. 

sapa nampak macam kakak, sapa nampak macam adik? ce teka.. sape teka betul aku bagi gulagula seposen #tipu!

daripada banyak-2 no, satu no je yang sangkut! bantai lha sengkuang..


sampai situ jelah kut. eh, deepavali nie aku cuti seminggu. #dah macam aku pulak yang nak sambut depavali, kemain lama cuti nyee =='

bye,
THANKS FOR READING THIS ENTRY !!



si kacak,





No comments: