Monday, October 10, 2011

NG002K006 #perang dah tamat :)

assalamualaikum!!

hoi,hoi,hoi. rindu aku tak? #hamboi,sopansangalahpanggiloranghoi,hoi,hoituh. heheh. i'm back. huh. setelah hampir sebulan lebih bertapa dalam bilik yang penuh dengan buku, akhirnya aku bebas!! hahaha. bertapa? bertapa lah sangat.puiih. bukan ke sehari sebelum paper math sempat tengok Boboiboy? hehhe. #kantoi. alah, boleh dimaafkan lah. sebab orang lain sehari before nak exam demam, tapi aku, sehari before habis exam demam. haih. takpelah. Allah dah rancang yang terbaik untuk aku.

ha, untuk pengetahuan korang, aku baru sahaja habis exam. exam ape? PMR. haha. amacam? alhamdulillah. semua berjalan lancar. walaupun paper BM kertas 2 aku macam tak konfiden tapi aku serahkan semua pada yang Maha Kuasa. doakan lah aku ye.

agak kekok sebenarnye lepas sebulan lebih tak ketakketuk keybord nie. cehh, ayat tak nak kalah. kekok konon. takpe-2. entry nie baru entry warm-up. kita tunggu next entry.

tatap lah dulu gambar my twin cousins and my niece. gambar orang lepas abis exam nie lain sikit rupenye. nanti tak pasal-2 ade yang kejung sebab tengok gmbar aku. hehehe.


sekian,
orang merepek,
BYE,

No comments: