Tuesday, November 22, 2011

Kaulah yang satu, menjadi sahabatku ♥

assalamualaikumm!!

hye there. how's life? oke, sekarang nie aku hanya tinggal berdua je dengan adik aku. mak dengan abah aku pergi dating. eh, bukan-2. pergi khursus lahh. hikhik. ni pun baru lepas habis masak untuk lunch. oke, back to the title. ingat tak entry aku yang dulu? alah, yang aku cakap nak bancuh air lha, nak iron baju lha. ha, ni nak cerita lah ni.

act, aku ingat nak updated entry nie semalam punya semalam tapi akibat tahap kerajinan yang kurang memuaskan, aku updated lah hari ni. oke, straight to the point. masa hari jumaat lepas, kami pelajar 3 pluto, Uress melaksanakan plan kitorang untuk buat jamuan akhir tahun. honest to said yang jamuan kali ini agak hambar dan menyedihkan : \. sebabnye, ramai classmate yang tak dapat nak datang sebab time tu hujan. cikgu-2 yang dijemput sepuluh orang, tapi yang datang 2 orang je. tak ke sedih.. tapi.. over all, jamuan ni ok lha. itu je yang mampu aku cakap. iskisk, sedihh. dahlah tahun depan nak naik form 4, takut nanti dah tak dapat sama sekolah. takpelahh. mungkin ade hikmah disebaliknya. oke, stop dah emo-2. jom kita check it out pictures yang di snap oleh dak tyrah riduan guna camera aku. oh, putri budak dslr tu tak dapat datang sebab atuk dia meninggal. sebab tu lah tyrah riduan yang tak memasal jadi photoG bidan terjun.


♥ muchiee ♥♥


♥ sayang-sayang saya :') 


♥ kesayangan hamba. jangan ambil dia dari saya. promise? 
#see, aku sempat main tukar-2 tudung lagi. shawl basah, terpaksa tukar bawal.


done. cukup lah untuk hari ni. nanti kalau tahap kerajinan aku pada paras yang tinggi, aku update lagi ea.


bye, 
THANKS FOR READING THIS ENTRY :) !! 





p/s: guys, promise me yang nanti kita akan gather sama-sama lagi 
and semua akan ada. :\


2 comments:

Unknown said...

waa meriahnya kesayangan tuan hamba.. like2 !

niesa afrina said...

sayangggg awak :)