Thursday, November 17, 2011

Bulan Sabit Merah :)

assalamualaikum!!

hye there. rindu aku tak? *ecehh, bajet retiss. oke, just a quick updated from me sebab ada banyak kerja yang nak kena buat untuk petang nie. petang nie ada ape?? haaa, tunggu next entry oke.

oke, harini aku just nak share pasal kem pertolongan cemas yang aku sertai selam 3 hari 2 malam dekat pusat kokurikulum Rembau. act, nie bukan lha kem yang kena masuk hutan, tido khemah, main burung hantu. tapi kem nie lebih kepada study pasal pertolongan cemas. sebab kitorang akan seat for some exam masa kat sana. tapi kem nie best weyh. sebab ada kem komanden yang kitorang panggil ibu. ibu nie chill gile weii. sempoi je. pastu kitorang di 'jaga' oleh QM yang merangkap senior-2 masuk air sekolah kitorang. ouh, kem nie peringkat daerah. tapi yang paling ramai uress kut ;)

hari first tu pulak takde air. what the. memang sesak nafas jugak lah pikir macam mne nak stay without mandi selama 3 hari! haha. tapi air kat sana macam biskut pulak, kejap ade, kejap takde. tapi over all aku tetap mandi ea!

fine, aku tak nak celoteh panjang-2. lagipun aku tak siapkan lagi barang untuk petang nie. air tak bancuh lagi, baju tak iron. eh, bukan ke nak citer benda nie kat next entry trah. heheheh! btw, jom tengok gambar-2 yang di snap kat sana. gambar nie semua credit kat ibu ngn kak pynaz. aku tak bawak camera pun sebab malas nak charge ;)

ibu :)

kakak-2 QM merangkap senior yang masuk air ;)
uressian :)

the best moment <3 #semua comel  ! *ce cari mana aku.. kalau betul aku bagi lolipop chupachupp. heeee~


No comments: