Thursday, November 18, 2010

saya di tag !

salam.

act, aku tak taw nak tulis entry ape. tapi bile aku bukak belog, tengok chatbox, ade org suruh amik tag. so trah ngan senang hati nye nak cakap terima kasih daun keladi kat purplekyu sebab tagkan kat trah :)


syarat2 untuk tag nie :)
~cipta tajuk sendiri.
~tulis 25 perkara yang orang lain ta taw tapi kena taw.
~ tagkan kepada 25 orang.

oke, ready..set..go!!*mcm nak lumba lari pulak

  1. akan jadi PMR victim tahun depan
  2. seorang yang banyyak cakap
  3. ta pandai nak luahkan perasaan*aku perap je perasaan tu mcm jeruk
  4. suke warne purple
  5. suke berangan*aku rase korang da taw
  6. cepat marah*lagi lagi time red attack
  7. suke bace novel
  8. akan nanges kalu da terlampau geram
  9. bile gelak aku tutup mulut*kadang kadang je
  10. sayang mak, abah, family
  11. sayang pluto dcrew
  12. pernah sekolah kat sekolah menengah kebangsaan agama pedas
  13. kalau boleh nak kawin dengan arkitek + photographer ;p
  14. nak jadi lawyer*walaupon sejarah cukup cukup makan 
  15. nak belajar kat oversea :)
  16. cepat sensitif
  17. tak suke ngan lelaki yang hisap rokok*abah ngan bangteh pon tak hisap rokok
  18. tak suke dengan lelaki yang pakai rantai
  19. tak reti nak marah lame lame.
  20. kalau marah lepas tu mesti gelak. haha
  21. tak bole tido kalau tak tutup lampu*kalu da ngantok tu aku tido je
  22. suke tengok orang cantik :)
  23. ader penyakit hyperhidrosis*kalu nak taw tnye encik google.
  24. suke bergambar walaupon aku taw aku tak secantik mana.
  25. suke pada lelaki!*aku bukan lesbian ;p

huih, jenuh nak pikir. haha. yang ke-25 tu aku ta taw nak tulis ape lagi.

25 org yang di tag..

sory la yer. aku just amik random jer. sape yang nak amik je lah. jangan malu malu yerk. and yang terpilih tu hope sudi amik la ye.

purple note: esok jamuan akhir tahun kelas pluto!



9 comments:

Ainna Jalil said...

ouuhh sayang! thanks sebab tag
enna dah buat dah ^.^

http://enna-banana.blogspot.com/2010/10/dua-puluh-lima.html

nur athirah said...

hehe. thanks sbb sudi amik :)

aibaks said...

thanks trah tag aibaks. hehe.. jom jawab tag reramai!

Unknown said...

Thanks sebab tag.. saya dah ambil tag awak..

alexayussida said...

tenkiu...
haaa..taun dpn exam ye?sama mcm adik akak yg bngsu..guna cuti ni baik2..ready awl2:)

FaDzLiNa said...

i take the tag too :)
thanks dear

nur athirah said...

aibaks, syafiq maula, alexa yussida, faDzLiNa: thanks sebab amik :)

ciek niena said...

eh,kita sama.. saya pom xsuka lelaki pakai rantai.. huhuhu

FaraCuna said...

thanks..ade tag trah juge~~ :)