Saturday, November 13, 2010

ttteeettt..

salam.

*title yang takde kaitan langsung!

hehe. act, aku taktaw nak type ape. aku just biarkan jari nie menari nari atas keyboard nie. oh, akak aku da balik dari hospital dah. semalam. ah, x nak la citer pasal die. skarang nie aku ngah gigih touch up kad jemputan untuk jamuan kelas pluto. niesa da siapkan kad, so aku ngan suka rela nye tolong touch up kan. perasan tak,, time aku dalam mood exam, banyak entry aku pasal exam. now result da keluar, sepatah perkataan tentang result pon takde. kan kan?? haha. result da keluar dah. hari selasa kut. report card? alhamdullilah.. takde yang warna merah. tapi aku tetap tak nak citer result aku berapa. sebab result tu tak lah sebagus mana. jadi tak perlu lah di heboh hebohkan. lagi pun bukan nye korang nak tahu pon kan? ape korang kesah result aku teruk ke tak kan? haha.

baru perasan! follower aku da cecah 100++!! thank you thank you kepada mereka yang meng-follow :) act, aku ingat nak kasi award, tapi oleh sebab aku nie kan budak baru belajar so aku tak berapa pandai nak buat award.*jangan kutuk! blog nie baru je berusia 1 bulan 1 minggu 1 hari. aku tengok berdasarkan daisypath aku yang berada kat bawah sekali. hehe. bangga la jugak! hehe. maybe bagi korang "eleh, setakat dapat 100 follower da nak kecoh, bukan nye masuk majalah pon". tapi aku tak kesah. biarlah. suke hati aku lah. korang ade mulut right? so, korang dipersilakan untuk cakap ape sahaja. aku tak kesah :)

*gambar diatas takde kaitan antara yang hidup atau yang mati :)

purple note: ~aha, kan aku cakap jari jari aku yang menari. jadi entry kali nie agak poning. hehe



No comments: