Tuesday, October 5, 2010

akhirnye!

ahaa. perkenal diri dulu.

pada 27.8.1996, tepat pukul 3:59 petang maka lahirlah puteri ke6 encik rahim dan puan shaadah. bayi yang tersangat comel ini*terprasan pulak :) di beri nama nur athirah yang bermaksud 'cahaya yang diutamakan'. mempunyai seorang abg, 4 org kakak dan seorang adeq perempuan. okeyh enough perkenalkan diri!

ermm,, seperti title yang tertulis..akhirnye! aku tulis jugak blog. mungkin agak terlambat tapi ape aku kesa. ikut gerak hati aku la nk buat blog bile kn? ade gak kengkawan yang tnye. 'trah x nk buat blog ke?' n jwpan aku 'mls'. p tetibe pulak aku ikut kata hati aku untuk tulis blog. mungkin aku x berape pndai dlm penulisan blog tpi aku akn try supaya korang ta bosan nk bce blog nie.



hehe. salam perkenalan.


so, for the first entry aku letak la gmbar2 aku yang tak seberape cantik nie. ye la. biar korang kenal muke aku.*gedik!ngee~



tyme nie aku form 1. skola kat SMKAP. but now i'm URESSIAN!

tyme nie pulak kat bandung, indonesia. with my kakak.

okeyh!that's all untuk sesi kenal diri :)

No comments: