Sunday, October 10, 2010

exam..ouhh..exam!!

mood : exam. exam. exam!
song : senyum! (malique feat najwa)~ohh. saye sukkee!
food and drink : bru abis breakfast.~ salad, roti, daging burger, air teh tak bergule!
environment : bilik yang penuh dengan buku2.~konon blajar la 2.

salam!

errr..

ari nie cuti sempena exam pmr*gud luck candicates pmr. aku tinggal sorang kat umah. tak taw nk wat ape.~da tak taw nak wat pe ttp x nk bukak buku n bace! ta taw la nape aku x dew mood langsung nk bce buku. knape la aku ttp berpura-pura tak sedar yang exam bukan taun dpn, tpi rabu ni! member2 lain ngah khusyuk mghadap buku, aku still lagi khusyuk menghadap pc sambil senyum! toooolong! bagi la idea mcm mne aku nk bce buku ngan khusyuk!


saye sedang cube mnyedar kan diri saya bahawa saya seorang pelajar dan akan mnduduki pepriksaan pra- akhir tahun pada rabu ini!

oke. suda 45% sedar.


errr. my koleksi bucuks da ucap WELCOME BOOKS!

65% sedar!


ohh.. bunge yang mak belikan da tersenyum sambil memndang buku math!
~adakah ia bermakna mak suruh saya wat latihan math?!

85% tahap kesedaran supaya bace buku!


oke! buku da ade dpn lappy. bermakne aku wajib shut down lappy n wat latihan math!


90%....


oke fine!
bubye lappy :(
bubye pc :(


welcome books! :))


trah enough berceloteh. offline, shut down pc n bace buku!

p/s: to all pluto dcrew students, gud luck ye sayyang! all the bests! doakan la kite sume supaye dapat result yang diharapkan!

~adios amigos~

2 comments:

pu3khaleeda said...

risau nak exam kan.. nasib baik ko dah sedar..aku tak sedar2 agy nie huhu..

good luck ye!

nur athirah said...

hehe. ko x sedar pon takpe. ye la. top student!
aku ni??
good luck gak ye!