Friday, October 29, 2010

send someone to love me :(

salam.
*i don't know either this title suit for this entry.

i felt lonely! yes, that's what i fell know. i have a big family and pluto dcrew but i still can't hide this feeling.
oh god, i felt like i'm the loneliest girl in this world! yeah, nobody perfect.i'm not born to be someone perfect.but i try to be as perfect as i can. so, please! don't force and make me pressure!

smile can hide a thousand of sadness   

but sometimes we need to cry to release the sadness. maybe, depan sume orang aku bole tunjuk yang aku happy. tapi belakang diorang aku kalah! aku tewas dengan perasaan aku sendiri! sampai bila aku boleh senyum untuk tutup kedukaan depan sume org? sampai bile pulak kedukaan akan tutup senyuman aku belakang sume org? aku tahu. aku hanya bersembunyi di sebalik senyuman. aku cuba happy kan sume orang agar perasaan happy diorang boleh terlekat kat aku. tapi sampai bila? bila pulak aku nak cuba happy kan diri sendiri??
takpe la..



biarlah aku terus sembunyi di sebalik senyuman ini


biarlah aku simpan semua kedukaan ni sendiri
biarlah orang lain bahagia atas kesedihan aku
biarlah aku terus cari kekuatan untuk bertahan

kan seronok kalu hidup nie bahagia je.. tapi tak best jugak kalu asyik bahagia je, tak extreme la hidup!

kalu aku sedih, aku dengar lagu senyum (malique ft najwa) bile aku dengar je lirik 'senyum tak perlu kata apa apa' mesti aku akan tersenyum sorang2 depan pc. ye. senyum n tak yah cakap apa apa. orang akan nmpak kita gembira. walaupon dalam hati tengah gundah gulana.

baik aku stop sekarang sbb aku da ta tahan nak keluarkan air mata.

pesanan penting: aku tulis entry nie bukan sbb nak raih simpati or whatever but aku tulis entry ni ikut gerak hati!

p/s: aku bukan lan superman, aku juga bisa nangis! *sory kalu entry kali ni boleh membuat kan korang meluat :(

4 comments:

niesa afrina said...

sye syg awak sgt2 , yeah , i also feel lonely . coz he is gone . never come back to me !

nur athirah said...

haha.saye pon syg awak sngat2! dah2, biar kan je die. you can get more better than him la dear.

pu3khaleeda said...

huu,, aku xtaw nk ckp pew.. erm.. 1 je pesan aku SEMOGA BAHAGIA WITH WHATEVER YOU DO!! ok.. :-)

nur athirah said...

haha. thanks pu3. apa yang ko ckp nie pon aku hargai sesangat! :)