Wednesday, October 20, 2010

sedih!

salam.

huaaa...isk2..

aku sedih ni.. da la ngah pening exam, pastu ade pulak trajedi yang jadi. ikan aku mati! :' (
kesian aku! ikan nie ajai yang bagi (hana, ko jgn jeles!). kire first time la aku bela ikan. sedih giler kotttt.. pagi tadi time aku nk bagi diorang makan, aku tngok phineas ni x bergerak. ferb oke je. pastu aku terus pegi skola. balik skola, aku tngok phineas ttp x bergerak. aku usik la gune sudu plastik,,,die ttp ta bergerak!!

tngok. kotor giler air dalam bekas nie, padahal aku baru cuci 2 hari lepas! die tengelam, x timbul. pelik kan?

time nie aku da kluar kan dari bekas die. bau die busuk! kesian!

ha. walaupon time nie hujan, aku ttp redah untuk kebumikan phineas. hujan yang mengiringi pemergian phineas.

phineas suda selamat disemadikan. moge roh phineas dicucuri rahmat.


kesian ferb. tinggal sesorang. t aku carik kan kau teman ye ferb!

act, aku ta taw nape phineas bole mati. nk kate aku x bagi makan, aku bagi. kekadang melebihi had lagi. aku ingatkan nk panggil forensik tuk siasat knape phineas mati, tapi disebab kan kesuntukkan mase n aku x nk lelambat kan upacara pengebumian nye, aku pon tak jadi la nk panggil forensik. phineas, akak sayang phineas la!*haha, konon2 comel la gelarkan diri akak pada ikan ;p. ferb, kau jangan tinggal kan akak oke! nie perintah! kalu x siap kau! tapi ajal maut tu kan ditangan tuhan. mungkin ade hikmah di sebalik kematian phineas. biar la phineas tenang kat alam sane.

p/s : err,, saye masih exam n saye curi2 mase nk updated blog :) tunggu la hari isnin, saye abis exam, saye ta payah jadi pencuri masa lagi :p (cepat la abis exam!)

p/s/s: saye baru dapat tahu yang saye dapat anak sedare! baru lahir pagi tadi. 20102010. cantek kan birthday die!( pu3,same ngan besday daniel la, 20.10) nama x taw agi sbb kan baru lahir. gmbar pon x dew sbb blom pegi tngok.(act, ade gamba tp dalam phone. malas nk upload.) baby 2 terrrsangat la comel macam makcik die! haha.*terrrsangat la perasan! :p baby, tunggu makcik ye! (kan aku da ckp, stiap kejadian msti ade hikmah nye.) 

stop berceloteh. pegi bace buku. study!

~adios amigos~

2 comments:

pu3khaleeda said...

kesian!! nnti aku dtg rumh ko kite nce yasin dpn pusara die ea..

nur athirah said...

mmg dialu-alukan. haha.