Saturday, October 30, 2010

tak nak tulis title bole?

salam.

setelah puas bersedih semalam, saye nak ucap selamat tinggal. hehe. bukan ape, saye nak pegi camping la. 3 hari je.*ingatkan lame benor la tdi ;p

i'm gonna miss pluto d'crew. pluto d'crew pon msti rindu aku kan?? haha. perasan!*tapi kalu diorang tak rindu aku, aku dush korang! haha.

gadis gadis pluto d'crew...

saya sayang die!* intan..

teruna pluto dcrew.*tak sume ade (gmbar di edit oleh si toyol jahat)

hazim, die nie terrsanggat la goma gaduh ngan aku!* benci!

shahmi, aku ta reti nak marah kat die sbb kalu aku marh msti die buat aku gelak!

ajai, kawan aku dari sekolah rendah lagi..


hehe. sebahagian dari gmbar2 di atas dicuri ambil dari blog pu3

act, aku ta taw nk type ape. saje nk buang mase sementara nk tunggu pegi camp. 
ok lah..
aku nak pegi pack barang. tinggal sikit lagi.

p/s: saye sayang pluto dcrew!

2 comments:

pu3khaleeda said...

wah! saye pon nak gi camp gak.. rindu saye taw!! hik3

gmbr shahmi tersangat lah comel.. i suke!! haha

nur athirah said...

ahaaahhhh??? pu3,, inagt la dekat azry sayang ko tuuuuu! jangan mengatal! haha