Monday, October 25, 2010

entry tidak bertitle.

salam!

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! akhirnye!! final exam da tamat! huh! terasa lega giler.*mcm la da abis SPM ;p biarlah. suke hati aku la nak rase ape pon. hehe. yar. mmg la terase lega cause exan da abis, but i'm still thinking about the result. haha. giler tak cuak. kut result ta bagus mmg kne tendang keluar la dari pluto tahun depan. grrr.. scary kodd! lepas nie da bole blogging lamelame, berejam-jam duduk dpn pc, kalu nk bawak tido pon bole la. hahaa.* gelak syaitan jahat! pasnie tv tu mmg jadi hak milik kekal aku! peluk cium la remote control tu! *menggong nk pelok cium remote, baik la cium pelok mak! 

oh, tutup citer pasal exam. bukak citer baru. hehe. ari sabtu lepas (23.10) kitorang students uress ada skola ganti hari raya. so, di sebabkan kerajinan yang menggunung kat dalam diri aku, aku pon datang la sekola. *act, aku kne story telling depan teacher sebab time competiton tu aku ngan member2 aku buat hal. nk taw lebih lanjut, klik sini pluto dcrew. hehe.


so layan la banyak banyak serba sedikit gambar yang ade! 




 abai kan mulut aku yang comot tu.

.........



 pu3,, terbalik teleng kepala aku!

snap snap snap!

kecomotan kecomelan kami terserlah!

 i very lolikee this picture!

ampun mak! mak jgn marah ye, ank dara mak menebeng tepi tangga! :p

buli itu hobi isi masa lapang kami! :p


aku malas nk type pepnjang. lagipun tadi da tuang curah idea kat blog pluto, so da takde idea nk tulis kat blog sndiri! act, ade video taw, tapi kelembabpan kelambatan meng-upload tu membuat kan aku pasrah tidak meng-uploadnye. tngok la kalu aku rajin aku upload kan! nk tngok picture picture comel sempoisempoi tolak tambah campur bahagi gedikgedik sikit bukak la blog pluto dcrew! hehe.



p/s: hari ni birthday abah yang ke 54! hehe. happy birthday abah! moge panjang umur, di murahkan rezeki n jgn marah kalu my result tak oke! :p



penat da berceloteh!

~adios amigos~









No comments: