Thursday, October 14, 2010

huh!

salam!

ary nie baru abis exam pra akhir tahun. baru pra exam?? aaahhhhhhhhhhhhh!!!!!! ta suke! isnin nie da start exam akhir tahun yang real.(pra exam 2 x real ke?)haha.

smalam dan tadikan kami, iaitu students yang duduk kat bangunan G*ye ke bangunan G? aku main tulis je :p jawab exam dalam kepanasan! oh gosh, mmg terok la. semalam sehari suntuk jawab periksa dengan sebelah tangan mengipas2. thanks god sbb ary nie kitorang hnye wat senaman mengipas itu selama separuh hari sahaje!*rase nk wat kenduri kesyukuran pulaak! 

act, nie kipas umah aku.(x de keje aku nak snap gamba kipas skola aku yang da berkurun tak dibersihkan 2)
*sume org berdoa supaye kipas nie dapat bergerak! haha.


huaaaaa...(nk nanges ni)

kesian aku(wat muke kesian skarang!) rase nk pecah kepale jawab exam tadi.. sains bole tahan la tapi math??
aaaa... ta suke.. aku rase nk koyak2 kan je kertas soalan 2. aku ta sempat jawab banyak r gak soalan. rse nk jerit je! teringin nak tukar otak ngan adi putra macam dalam citer spongebob 2. teringin nk hentak kepale biar hilang ingatan, pastu bile da sedar jadik budak pandai! hehe. angan2 yang tak masok akal! tapi oke gak la, tadi kitorang mark paper 2, aku dapat la 60%. bagi aku oke la. aku ingat kan fail. ohh, thanks god!
oh.. lepas nie wajib*x de harus or sunat.WAJIB wat banyak giler revision math!

heheee.. aku suke!

lepas exam, kitorang pon macam orang utan yang baru bebas dari sangkar kurungan, kitorang bercerita macam da lame giler x jumpe. gelak2.*abis ilmu keluar. haha. takpe2 da abis exam. banyak la da abis exam, isnin nanti bukan exam ke?? :p time ngah story2, tah camne boleh keluar cite pasal kahwin. hehe. aku siap g taw bebudak nie yang aku nk sangat kawin ngan arkitek! aku ta taw knape. teringin!*bole pulak. haha. bebudak nie bole gelak!*jahat sungguh! ta salah kan kite ade impian?? aku ade cakap kat putri aku nk study Law kat university Warwick kat uk. mmg la sejarah aku cukup2 makan. p ta dosa kan kalu kite nk jadikan impian 2 sbagi pembakar semangat? hehe.*nape tetibe aku wat sesi motived kan diri nie?? haha. 


moge2 tercapai! aminn..(tolong amin kan sekali ye!)



oh, saye hanye lah seorang hamba Allah yang hina. perlukan tunjuk ajar, sokongan, dorongan dan semangat untuk belajar demi mencapai impian saya!*tetibe. hehe.


oke. trah da penat berceloteh!

p/s: pluto d'crew gud luck tuk final exam ye! doakan yang terbaik untuk semua!

~adios amigos~

3 comments:

pu3khaleeda said...

wah thirah.. lawa lah kipas rumah ko.. huhu..

math.. aku pon kecewa!! :-(

gud luck for final exam!!

nur athirah said...

wah, tetibe. kipas umah aq lawa? ahaks!

math??~usah di kenang!

gud luck jugak ye!

pu3khaleeda said...

ok thanks!!!